اولین پست

سلام
امروز جمعه
به نظر روز بدی نمیاد
ولی خوشحال نیستم
اولین باری که اینجا می نویسم
من امیدوارم که اوضاع به زودی درست بشه و بر گردم به بلاگفا ولی بعید می دونم
از اینها که بگذریم
من یه کاری گرفتم که نصفشو انجام دادم
منتظرم که بقیش از تهرون برسه
فعلا بیکارم
این تعطیلات کوتاه ما هم به ماه رمضان می خوره و کوتاه تر می شه من ماه رمضان دو سال پیش رو خیلی دوست داشتم
همیشه آرزو می کردم تموم نشه واسم خاطرات زیادی به جا گذاشت
ای کاش امسال هم همونطور بشه
چقدر بده آدم فکر کنه یه موضوعی رو خودش تنها می دونه
اما بعد زرتی می خوره تو ذوقش و می دونه یه کس دیگه هم خبر داره
خیلی ناجوره
مگه نه؟؟؟

۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

6 Comments:

محمد امین said...

مبارک باشه خونه جدید امسال حتما بهتر از دو سال پیشه شک نکن

ه ( ح ) پ ر و ط ( ت ) said...

مبارک باشه . چقدر کامنت گذاشتن اینجا سخته .
اره والله ناجور میشه . راسی کماکان آدرس وب ما این نیستا :D
به روزم . موفق باشی

arman said...

khosh oomadi
saremoon bezan

لی لی said...

این یک نظر آزمایشی است
آخه همه می گن سخته می خوام امتحان کنم

لی لی said...

اصلا سخت نیست

هـ (ح) پ ر و ط (ت) said...

سلام . نماز روزهات قبول . اینکه همون پست قبلیه . به روزم

 
lily Johnson - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger